Zmiany które weszły w życie od Września 2018 roku.

1) Zmiany w systemie rezerwacji – rejestracja/logowanie

Rezerwacje od września 2018 roku odbywają się przez wypełnienie formularza na stronie lub telefonicznie. Rezerwacja nie jest jednoznaczna z opłaceniem zarezerwowanych miejsc. Bynajmniej prosimy by poważnie traktować rezerwowanie miejsc oraz w rozsądnych ilościach.

Do pierwszej rezerwacji  miejsc trzeba wypełnić dane:

  • data, godzina prelekcji
  • dane szkoły (dane do faktury)
  • ilość uczniów
  • ilość nauczycieli
  • dane osoby rezerwującej miejsca

System utworzy konto dla nauczyciela która dokonał rezerwacji oraz dla szkoły która weźmie udział w prelekcji. Przy kolejnych rezerwacjach dane szkoły oraz nauczyciela będą zapamiętane.

2) Płatność za rezerwacje miejsc

Po terminie zgłoszeń na daną prelekcję (każde zaproszenie na prelekcje ma inny termin zgłoszeń) dostaną państwo informację na maila(podanego podczas rezerwacji) o opłaceniu przelewem zarezerwowanych miejsc. Pro-forma zostanie wygenerowana automatycznie na podstawie danych szkoły wpisanych w rezerwacji – można zmienić dane do faktury.

 

Więcej zmian już wkrótce!